παρα-κείμενα

Κυριακή, Μαΐου 07, 2006

1 ~ οι αγαπημένοι

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

MΠΑΛΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ: Πρόλογος

Mαζεύω γύρω μου χαρτιά τόσων ετών,
απομεινάρια μιας γιορτής που’ χει σκορπίσει’
γράφω ημέρα, μήνα, χρόνο, «ο αιτών»,
και βεβαιώνω όσους μ’ έχουν αγαπήσει
πως τους αγάπησα με μιαν αγάπη ίση’
όμως τις ώρες της σιωπής κι όταν κοιμάμαι,
σαν κάποιος θρίαμβος να μ’ έχει εκτοπίσει,
αγαπημένους μου απρόσκλητους θυμάμαι.

Διονύσης Καψάλης
-Μπαλάντες και περιστάσεις-

Image Hosted by ImageShack.us
ΤΟ ΦΩΣ, ΩΡΙΜΑΖΟΝΤΑΣ

Κι όταν πέρασε γλυφή η βροχή,
το στερνό σπαρτάρισμα
με τις θρυμματισμένες στο χρόνο
μορφές,
προσώπων που αγάπησε –
εκείνες μόνο.

Πέτρος Ανταίος

Image Hosted by ImageShack.us
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΤΟ

…κάτι το διαβρωτικό, ίσως η απουσία αγαπημένου προσώπου που δεν πρόλαβα να χαρώ, ούτε κι αυτό να με γνωρίσει ολότελα, με βασάνιζε. Όταν ήμουν λοιπόν στεναχωρημένος, είχα την εντύπωση πως άκουγα έξω τα βήματα της μητέρας – το σταθερό και βαρύ βηματισμό της πάνω στο ξύλινο πάτωμα του διαδρόμου – που μετατρεπόταν, καθώς εκείνη πλησίαζε για να μπει στο δωμάτιό μου, σε παρατεταμένο φιλί.

Γεράσιμος Δενδρινός

Image Hosted by ImageShack.us
KANEI KΡΥΟ

Κάνει κρύο και έξω βρέχει
και έχω μείνει να δηλώνω
στεγανά τετελεσμένα
στης χρονοφθοράς το νόμο

Τρέμω τόσο μην αλλάξουν
τα γνωστά συνηθισμένα
τ’ αγκαλιάζω και τα σφίγγω
κι έτσι μένουν στοιχειωμένα

Και ήρθαν φίλοι αγαπημένοι
με χαρές και πανηγύρια
μα μου φάνηκαν σα ξένοι...

Ελένη Βιτάλη
permalink

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα