παρα-κείμενα

Τρίτη, Μαρτίου 11, 2008

96 ~ σεξ



εγώ είχα τα χείλη αδηφάγα
και μύρωνα το κορμί σου όλο.
Εσύ δεν ξέφευγες,
παλλόσουν μέσα μου,
ζούσες μέσα μου
αναρριχιόσουν.

Paulo Augusto
-Η Έλξη των Ομωνύμων-
*μτφ: Ρήγας Κούπα

Image Hosted by ImageShack.us

ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ

είσαι ο καρπός που ανοίγει
και θαμπίζει άγριο
στο βάθος το κουκούτσι

ρετσίνι δακρύζει από μέσα
σταγόνα σταγόνα
στην αχόρταστη γλώσσα μου

τρίβομαι σκουλήκι
ανάμεσα σε φλούδα και πυρήνα
χώνομαι στη λάσπη τεντώνομαι

ώσπου να γίνω άσπιλο λευκό
στα σπλάχνα σου ν’ ανέβω

Στάθης Κουτσούνης
-Η τρομοκρατία της ομορφιάς-

Image Hosted by ImageShack.us
ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΛΟΠΗ ΙΙ

Κυλάει μια σταγόνα λάγνου ιδρώτα
από την κατωφέρεια του στήθους μου
μέχρι την κοιλιά σου...
...
Με τι ορμή σε ρίχνω στο κρεβάτι
κι αρπάζουμε αμοιβαία τα στιλέτα,
παράδειγμα κάθετων παραληρημάτων:
με ρουφάς εσύ λαίμαργα, σου προσφέρω εγώ σπονδές.

Luis Martínez de Merlo
-H Έλξη των Ομωνύμων-
* μτφ: Ρήγας Κούπα


Image Hosted by ImageShack.us
ΡΟΚ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ

Το ρισκάρεις; Χρειάζομαι δέκτη. Συσσωρευμένα φορτία ζητάνε διέξοδο. Αναγκαστικές επιλογές. Οι δέκτες μου δεν αντέχουν τόση ποσότητα ρεύματος. Χαλάνε, τρομάζουν. Ζαλίζομαι. Σβήσε το φως...
...μην ανοίγεις το φως. Ξάπλωσε. Ζαλίζομαι πέφτω είμαι πιλότος αεροπλάνου πετάω κάνω στροφές, λούπιν, βολ πανέ, πετάω ξυστά απ' τα σπίτια, πέφτω σε μια πολυκατοικία. Είμαι οι πέτρες που πέφτουν στη γη, μεταλλική μπάλα που κατεδαφίζει πολυκατοικίες κρεμασμένη σε γερανό χτυπάω στον τοίχο τον σπάω βαραίνω πολύ ζυγίζω χιλιάδες τόνους και πέφτω κάτω πέφτω σ' έναν τεράστιο γκρεμό πέφτω πολλή ώρα προσπαθώ να σταματήσω συγκεντρώνομαι ν' ανακόψω την πτώση να σηκώσω το βάρος αλλά πέφτω σφηνώνομαι τραντάζομαι μα δεν πονάω βλέπω στην τηλεόραση μια οθόνη που μεγαλώνει και γυρνάει γύρω μου πολλές οθόνες που περιστρέφονται γύρω μου κι εγώ στη μέση περικυκλωμένος από οθόνες που στριφογυρίζουν και δε δείχνουν τίποτα στριφογυρίζουν ιλιγγιωδώς ώσπου φαίνεται η Ρένα πλησιάζει ξανθιά γυμνή πλησιάζει και μεγαλώνει όσο έρχεται με το πρόσωπό της χάνεται μεγαλώνει με σκεπάζει με απορροφάει, χάνομαι.

Άρης Σάρτας

Image Hosted by ImageShack.us
ΤΟ SEX

Γιατί το sex είναι μια άλλη ιστορία
δε θέλει φασαρία μπλα-μπλα και θεωρία
Θέλει ίντριγκα, ρυθμό και αβαρία
να φτάσει η συνουσία και να δέσει το γλυκό
Κι είναι εκείνο που σε άγει και σε φέρει
την ώρα που γουστάρεις κάποιος να σου βάλει χέρι
Κι όποιος κάνει ότι καλά το ξέρει
δεν τα 'χει καταφέρει ποτέ στο τελικό

Γιατί το sex είναι μια άλλη ιστορία

...είναι αυτό που όταν ξέρεις να το ζήσεις
γίνεται ουσία και σου αλλάζει τη ζωή

Σταμάτης Κραουνάκης
(με τον Γιώργο Μαρίνο)
permalink

5 Comments:

Μπράβο! Μια πολύ όμορφη συλλογή. Η καλύτερη αρχή στην (εργάσιμη) μέρα μου.

Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2008 9:33:00 π.μ.  

Mε τέτοιο θέμα, δεν θα ήταν πιο καλά να άρχιζε μία αργία σου;
:-)

Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2008 12:30:00 μ.μ.  

Και η απαισιόδοξη πλευρά για το θέμα σου από την ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ της 69η Χρυσηίδας Ρέμβης:
"μπαίνουμε ο ένας στο κορμί του άλλου
γινόμαστε εσαεί
για κλάσματα του δευτερολέπτου
μια κραυγή ένας σπασμός....

Κι ύστερα, ώσπου να πεις κυμινο,
πάλι μόνοι σε παράλληλους δρόμους
όπου
δεν έχει δάχτυλα η σιωπή να την μετρήσεις
δεν έχει χρώμα ο ουρανός να τον διαβείς...

ΩΣΤΟΣΟ
πάντα θα χιονίζει Χρυσηίδες στίχων
ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ
ροδόσταμο στη στύση των ονείρων
μια ώρα κονά στο ξημέρωμα που εξοστρακίζει LIBIDO...

Σάββατο, Μαρτίου 15, 2008 11:44:00 π.μ.  

Έξοχο Flying Libido With A Ukulele! Το "κλείνω" για μότο στο "σεξ 2"...

Τετάρτη, Απριλίου 23, 2008 3:25:00 μ.μ.  

ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΙΙ


Πλημμυρισμένη
από την ανομολόγητη επίγευση
σκύβει μέσα στον ερωτικό ύπνο
και του ψιθυρίζει:



Γιατί ποτέ άλλοτε
εγώ
τόσο βασανιστικά
δεν ξεδίψασα
την παραφορά κάποιου.

Για να δροσιστεί αυτός
και να καώ εγώ.

Γιάννης Τόλιας

Πέμπτη, Απριλίου 30, 2015 12:06:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα