παρα-κείμενα

Τετάρτη, Απριλίου 15, 2009

129 ~ ανάσταση



Εγώ πάλι μέσα στο πλήθος διακλαδίζομαι
η θέλησή μου διακλαδίζεται μέσα στο πλήθος
μαζεύω τους σκόρπιους σπόρους μου
για την καινούρια μακρινή μου ανάσταση
μαζεύω.


Μιχάλης Κατσαρός


Η ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣΤΙΑΣ

Ακούω μεσημεριάτικα το λαχειοπώλη
να προσκαλεί αγοραστές στο γέλιο της τύχης.
σπρώχνω πιό πέρα την εγρήγορση
μου πιάνει όλο το χώρο και το ρίχνω
σε μιά τρελή ονειροπόληση,
αμύθητα πως θα άλλαζε η ζωή μου
αν κέρδιζα... ... ...

Θα ξαναέχτιζα την πείρα μου με θέα
τους απέραντους κατάφυτους ξενώνες.
Επικλινείς σκεπές να μη λιμνάζουν
θέατρα και δάκρυα κακοκαιρίες ρόλων.
[....]
Θ΄άρπαζα θα έδιωχνα θ΄ανέβαζα
θα ποδοπατούσα θα φοβέριζα θα σκόρπιζα θα νόμιζα
θα γκρέμιζα και σε τρείς μέρες θα ξανάκτιζα
θα με τρέμαν οι στερήσεις.

Για να μπορέσω έτσι θρασύτατα ισχυρή
ν΄αγοράσω πιά την ανάστασή σου.

Σωστά το άκουσες, μη μελαγχολείς.
την ανάστασή σου.
... ... ...

Kική Δημουλά


ΜΠΙΜΠΕΡΟ ΜΕ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ

Εκείνο το βράδυ θα μπορούσε ο Χριστός να καθυστερήσει την Ανάσταση Του. Μόνο για μια φορά. Σαν εξαίρεση. Μόνο μία φορά, ίσα ίσα για να προλάβει ο Άγγελος να καταλάβει τη λέξη κατάνυξη στην πράξη, πριν προλάβει να τη διαβάσει στο λεξικό και να μείνει με την απορία της θεωρίας.[....] Αν καθυστερούσε λίγο ο Χριστός, ίσως όλα να 'ταν διαφορετικά. Μα ήταν παρών στις δώδεκα, με κρυμμένες αμαρτίες μιας άλλης ζωής, που όσες Αναστάσεις κι αν πέρασαν, ο Άγγελος δεν ανακάλυψε ποτέ όσες φορές και να προσπάθησε. Έτσι αμαρτίες και κατάνυξη μείνανε μέχρι σήμερα άγνωστα τροπάρια και άκαυτα κεριά σε κλειδωμένα κιτάπια της εκκλησίας.
-(κεφ. Η τελευταία Ανάσταση)-

Αντώνης Ρουσοχατζάκης


ΜΟΝΟ Η ΑΓΑΠΗ ΜΕΝΕΙ

Τι δώρο να σου φέρω στην Ανάσταση
τα πλούτη δηλητήριο χρόνια τα 'πιαμε
Μια προσευχή θα κάνω, μια παράκληση
συγχώρα μου τ' ανθρώπινα κι αγάπα με

Βγες τη νύχτα στο μπαλκόνι
μέτρα τα νεκρά τ' αστέρια
είμαστε στον κόσμο μόνοι
γύρω άδειος ουρανός

Η ζωή γυμνούς μας φέρνει
και μας παίρνει μ' άδεια χέρια,
μόνο η αγάπη μένει
όλα τ' άλλα είναι καπνός
... ... ...

Χρήστος Γκάρτζος / Σώτια Τσώτου
(με τον Γιώργο Νταλάρα)


permalink

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα