παρα-κείμενα

Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2006

20 ~ τα έπιπλα

.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
.............................................................Ηρώ Αρμεύτη (Κύπρος)

Ο ΥΠΝΟΣ

Ή θα κάνομε αγάπη πάνω στο κρεβάτι
ή θα γράφεις πάνω στο γραφείο σου -
θάθελα και να κοιμάσαι βαθιά,
για να σκεπάζω το πλατύ στήθος σου
με τα ξανθά μαλλιά μου'
Φιλάρετε,
δεν έχω ατελεύτητο καιρό,
ο ύπνος
μας ληστεύει τη μισή ζωή μας.

Δημήτρης Δούκαρης

Image Hosted by ImageShack.us
KOΡΙΤΣΙ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ

Τι σου λέει το σακάκι μου
όταν κλείνεσαι, ξυπόλητη, μες στην ντουλάπα;
...
Τι σου λένε οι άδειες τσέπες
και τα παντελόνια μου, διπλωμένα γύρω απ' το λαιμό σου;
Μόνο να μαντέψω μπορώ.
...
Στέκομαι στο φωτισμένο δωμάτιο και δεν λέω τίποτα.
Θα πρέπει να βγεις έξω
με τα δικά σου δάκρυα, με τα δικά σου χέρια:
To κλειδί είναι μέσα στην άδεια τσέπη μου.

Τ. Carmi
-μετ: Βασίλης Καραβίτης, Συγκομιδή-

Image Hosted by ImageShack.us
ΚΑΝΑΠΕΣ ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΤΟΙΧΟ

Πόσες φωνές του, πόσες λέξεις, πόσους κρυφούς ψιθύρους, πόσα τριξίματα μοναξιάς απορρόφησε ο καναπές στο φιλόξενο βαμβάκι του, αλλά και πόση σιωπή του έχει στοργικά αποταμιεύσει.
Εδώ βρίσκονται και θα κληρονομηθούν η θερμοκρασία των διαδοχικών μεταμορφώσεών του, η σύνοψη των ηλικιών, οι έρωτες, η πλήξη, τα πένθη και οι οδύνες.
Αναπαυτικό εκμαγείο που διατηρεί το αρνητικό του σώματός του μέσα από τις πολλαπλές ακτινογραφίες του χρόνου.

Γιάννης Ευσταθιάδης
-Πορσελάνη [Διηγήματα για νεκρές φύσεις]-

Image Hosted by ImageShack.us
ΤΟ CD

Η καρδιά μου όταν χτυπάει, χτυπάει εμένα
που ψάχνω τραύματα, ενώ είναι γιατρεμένα.
Μα σ'αγαπώ που μ’ αγαπάς κι ας μην τ' αντέχω
που ό,τι θες απ' τη ζωή σου εγώ το έχω.

...που ορκιστήκαμε αγκαλιά στην πολυθρόνα
να μη χωρίσουμε , κι ας τα τσουγκρίσουμε
τα ποτηράκια μας στο τέλος του αιώνα

Δήμητρα Γαλάνη / Λίνα Νικολακοπούλου
permalink

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα