παρα-κείμενα

Τρίτη, Μαΐου 16, 2006

7 ~ μέρες, i

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Η ΠΟΡΦΥΡΗ ΚΗΛΙΔΑ

Επιβάλλω στον εαυτό μου την ακριβή τιμωρία
να μη σε κοιτάξω για μέρες και μέρες, έτσι τα μάτια μου,
όταν στο τέλος σε δουν, να πνιγούν στην ουσία σου
σα να ναυαγούσαν σ’ έναν καταπόρφυρο κόλπο
μελωδίας και ορμής.

Περνάει η Δευτέρα κι η Τρίτη, κι η Τετάρτη. Υποφέρω
την έκλειψή σου, ω ηλιακή ύπαρξη! Αλλά στο πένθος μου
η αγωνία να σε δω μεγεθύνεται
σαν μια προφητεία’ σύρεται σαν αργό πέπλο’…

Ramon Lopez Velarde
(μετ: Ρήγας Καπάτος)


Image Hosted by ImageShack.us
ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΚΕΣ

Μέρες μου παιδικές,
σας βλέπω σα μια μακριά θεωρία παιδικών ματιών.
που με κοιτάνε με απορία.
Μικρά ιδρωμένα χέρια, κρατημένα
απ’ τα κουρασμένα χέρια των μεγάλων.
Λησμονημένα χαμόγελα σε κόσμους χαμένους.
Συνομιλίες με την ψυχή των πραγμάτων.

Γιάννης Καμαρινάκης

Image Hosted by ImageShack.us
ΕΝΑΤΟ ΓΡΑΜΜΑ

Το Σάββατο όπως ξέρεις είναι δυσκολώτερη μέρα στο στρατό, η πιο δυσάρεστη. Λοιπόν προχθές ως την ώρα της επιθεωρήσεως είχα ξεθεωθεί' νόμιζα πως όλα πια τελείωσαν, πως θα πεθάνω, θα διαλυθώ, θα γίνω σκόνη. Σε τέτοια κατάσταση ήταν τα νεύρα μου. Μετά την επιθεώρηση πήρα την πενιχρή άδεια και σαν βρέθηκα κλεισμένος μοναχός σ' ένα ήσυχο δωμάτιο ήταν αδύνατο να ενώσω τον εαυτό μου. Ήταν αδύνατο να πιστέψω πως ήμουν εγώ, ο ίδιος, ο Γιώργος, και τώρα και προτύτερα.

Γιώργος Ιωάννου

Image Hosted by ImageShack.us
ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ

Δυο μέρες μόνο,
να σε κρατάω αγκαλιά, δυο μέρες μόνο.
Να σ’ έχω δίπλα μου ξανά, για λίγο μόνο.

Δυο μέρες μόνο,
σ’ ένα ταξίδι-αστραπή να ξεδιπλώνω.
Να παίρνει ανάσα η ζωή για λίγο μόνο.

Για τόσο μόνο...

Δήμητρα Γαλάνη / Παρασκευάς Καρασούλος

Ετικέτες

permalink

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα