παρα-κείμενα

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 14, 2008

94 ~ τέλος, i


Νίκος Αλεξίου - The End (λεπτομέρεια)

Δεν ξέρουμε τίποτα για το τέλος.
Δεν μπορούμε να δούμε μέσα στο τέλος,
Δεν μπορούμε να δούμε πέρα απ' αυτό.

Κατέβασε το βλέμμα αλλά με τα μάτια στραμμένα ψηλά.


Δήμητρα Κωτούλα


ΓΡΑΦΕ ΓΡΑΦΕ

...και παρακαλώ
πάρε με στην αγκαλιά σου
πάρε με επιτέλους στην αγκαλιά σου
Όχι'
γράφε, γράφε
θα με θυμάσαι, ο μέλλων του τέλους, λέει
παρηγόρησέ με
δείξε μου τι χρόνος, τι έρωτας, τι τέλος
πώς να μη φοβάμαι το τέλος;
πώς να μη φοβάμαι τίποτα;

Αλέξης Σταμάτης


ΤΕΛΟΣ

Τώρα που έφτασε η αγάπη μας
Σ' ένα ήμερο τέλος
Μάταιο πόνο αφίνοντας
Όπως αφίνει πάντα η ομορφιά σαν φεύγει,
Τώρα που εσύ κι εγώ
Που, όρθιοι, στις άκρες των ποδιών μας
Αγγίξαμε τον ουρανό μ' αυτά τα δάχτυλα,
Παίρνομε δρόμο αντίθετο
Αφίνοντας νεκρό το σύντομο έρωτά μας...
Σου λέω, άντε στο καλό,
Και ζήτα ακόμα όπου τη βρεις τη μαγική αφή,
Μα, αν θα 'σαι φρόνιμη
Όπως εγώ θα είμαι,
Δε θ' αγαπήσεις πια, καλή μου,
Με τόσο πάθος.

Waring Cuney
* μτφ: Ρίτα Μπούμη Παπά
-Ο μαύρος αδερφός-


ΚI HTAN ΠΑΝΤΑ Η ΝΥΧΤΑ

Φτάσαμε κι απόψε στη στροφή του δρόμου
σαν ταινία τρόμου που δε θες να δω
Μια ζωή χαμένη μ' ένα λάθος βέλος
κι άρχιζα απ' το τέλος το σκοτάδι αυτό

Κι ήταν πάντα η νύχτα
τις φωνές που πνίγει
για να αντέχουν λίγοι -
κι ήταν πάντα η νύχτα...

Κι ήταν που κοιτούσες
όλα αυτά που σβήνουν
τι μπορούν να γίνουν
μ' ένα "σ' αγαπώ"

Γιάννης Σπανός / Λίνα Νικολακοπούλου

(με την Άλκηστι Πρωτοψάλτη)

Ετικέτες

permalink

1 Comments:

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΩΝ

Όπου
περισσότερο
πονάω

Πάνω στο χαρτί

Εκεί παλεύεις
με τυφλή μανία
να με πυρπολήσεις

Ανήκουστη
η αγριότητά σου
κατά συρροή φόνισσες
οι λέξεις σου

Κι αν το αξίζω
είναι επειδή άργησα
να σου πω

Για τις λέαινες απουσίες σου

Πως εφορμούσαν
κατασπαράζοντας
σε στιγμές ανυποψίαστες

Τις ήμερες μέρες μου

Και γιατί
αυτή η πληγωμένη
επιθυμία

Δεν άντεξε

Από το χρόνο
και την απόσταση
κυνηγημένη

Έτσι λοιπόν
θα αφήσω τη τέφρα μου
να πέφτει προστατευτικά

Πάνω στους στίχους

Για να μπορείς
με ένα απλό
φύσημα λήθης

Να με σκορπίζεις.

Γιάννης Τόλιας

Κυριακή, Φεβρουαρίου 03, 2013 1:13:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα