παρα-κείμενα

Κυριακή, Φεβρουαρίου 21, 2010

150 ~ φιλιά, iii



Όλα δεν είναι στη σκληρή ζωή τόσο απλά
όσο τα κάτω απ' το φεγγαρόφωτο φιλιά

Όθων Μ. Δέφνερ



ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΗΣ ΩΚΕΑΝΙΔΑΣ

Αν είχες μόνο τα φιλιά της, ω παράνομο
της γης μας φύτρο Προμηθέα τα φιλιά της μόνο αν είχες
με ζωηρές κραυγές θα σήκωνες τα σύννεφα
να βρέξουν κεραυνούς σ' όλους που σου τα στέρησαν
αν είχες τα φιλιά της
αν ακουμπούσες μια φορά μεσ' απ' τα σύννεφα
το χέρι σου
στα μαλλιά της.

Αντρέας Καραντώνης


ΜΑΔΡΙΓΑΛΙ

Βαθύ μεστό και ανοιγμένο
ήταν σαν ρόδι το φιλί
μα το δικό σου στόμα ήταν
τριαντάφυλλο από χαρτί.

Ήταν σαν σίδερο το χέρι
που το χτυπούσαν στο αμόνι
μα το κορμί σου ήταν στη δύση
ήχος καμπάνας που σιμώνει

Πάει καιρός που έχουν γεμίσει
σκουριά τα παιδικά όνειρα μου
και το φεγγάρι έχει ραγίσει
από τη θλίψη στην καρδιά μου

Ήταν σαν ρόδι το φιλί μου
βαθύ μεστό και ανοιγμένο
μα το δικό σου στόμα ήταν
όπως ο κάμπος χιονισμένο.

Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα
*απόδοση: Σωτήρης Τριβιζάς



HENRY & JUNE

Η ψυχανάλυσή μου τελείωσε, όταν ο Αλαντί με φίλησε ξανά κι ένιωσα τη γέννηση μιας προσωπικής σχέσης ανάμεσά μας. Το φιλί του μου χάρισε μεγάλη απόλαυση και χαρά, αν και μια ώρα αργότερα βρισκόμουν στην αγκαλιά του Χένρι. Ο Χένρι κοιμάται τώρα στο γραφείο μου, κι εγώ, λίγα μόνο μέτρα μακριά του, κάθομαι και γράφω για το φιλί του Αλαντί. Μ' αρέσει η σωματική ρώμη του Αλαντί, μ' άρεσε το στόμα του στο στόμα μου και το χέρι του να χαϊδεύει το λαιμό του. Ο Χένρι με περίμενε μετά στο σταθμό. Ξέρω πως τον Χένρι αγαπώ, και πως με τον Αλαντί είναι ένα καπρίτσιο μονάχα, ένα ευχάριστο παιχνίδι που τώρα μαθαίνω να παίζω.

Αναΐς Νιν
*μτφ: Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης



ΦΙΛΙ ΑΜΕΘΥΣΤΟ

Ένα φιλί που γεύτηκα
στου σκοταδιού τη φύρα
μπορεί να τ' ονειρεύτηκα
μπορεί και να το πήρα

Για μέρες το 'χα πάνω μου
στα χείλη τυλιγμένο
της μέθης ήταν πρόσφορο
και βάσανο κρυμμένο

Της ζάλης τα φτηνά φιλιά
στην άκρη θα τ' αφήσω
κι ένα φιλί αμέθυστο
θα 'ρθω να σου ζητήσω

Θανάσης Παπακωνσταντίνου
(με την Μελίνα Κανά)

Ετικέτες

permalink

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα